reklama

MY SME Bloggeri

Svätoštefanský sviatočný podvečer som strávila tým, že som si prezerala mená a fotografie všetkých bloggerov... :-)  „To nemáš čo robiť, baba bláznivá?“ počujem odkiaľsi z kuchyne svoju mamu. „No, v podstate ani nemám“, pomyslela som si. Mám za sebou tri dni ničnerobenia, a keď hovorím o NIČ NErobení, musím zdôrazniť, že som naozaj počas týchto vianočných sviatkov nerobila VÔBEC NIČ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu
(zdroj: K. Kulanko)

No a tak som zablúdila práve sem. Aj som zabudla, že som sa kedysi pred sto rokmi zaregistrovala, aby som mohla reagovať na akýsi blog. Tuším bol od nášho vysokoškolského profesora, od ktorého som ešte nikdy neprečítala niečo zlé. A tak to bolo aj v živote.. bola som nadšená, keď som pri strihu svojho prvého filmu počula práve jeho slová.. „Je to dobré.“ Verím, že aj on si prečítal reakciu odo mňa. „Je to dobré.“ 

Ale nie o tom som dnes chcela... Prečo som teda strávila dve hodiny preklikávaním všetkých tých možných mien a tvárí? Zvedavosť? Možno áno. Možno trochu. Ale musím predsa spoznať ľudí, pre ktorých budem písať, alebo nie? V praxi tomu hovoríme cieľová skupina; toto slovné spojenie s radosťou označujem od čias VŠ ako CS. Veľmi praktická skratka, zatiaľ som si ju s ničím nepomýlila. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Baba bláznivá“, opakujete možno po mojej mame. „Z takého malého množstva informácií sa nedozvieš nič o svojej CS.“ 

Ako vyzerá rodina bloggerov

Skúste si to však niekedy. Už len výber fotografie mi čo-to o vás našepká. Na začiatok vám oznámim „jednu veľkú novinu“: Všetci relatívne radi píšete! Ste mladí, starší, najstarší. Niektorí s večne zasneným pohľadom, iní zas čisto pragmaticky hľadiaci do objektívu. Ďalší zas „spadol z Chopku“, ako to s radosťou hovorím, iní „odbehol od Atlantiku“. Z niektorých mám pocit, že svoju fotografiu kvôli imidžu trochu upravili, ale jedna „maturitná“ fotka ma skutočne dostala! :-) Priam som sa rozplakala, že na mojom table taká pekná nevisela! Našla som medzi vami napríklad šiestich Švecov, jednu Švecovú a dve Zuzany Matejičkové... niektorí z vás uverejnili dva články a ich iniciatíva zhasla ako predvolebná kampaň istej političky, iní zas poctivo píšu takmer dva roky...  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vo všeobecnosti sa mi však vaša spoločnosť zapáčila. A tak som sa rozhodla, že chcem do tejto komunity patriť. Vy ste sa mi už predstavili, na rade som ja... všetko by sa mi sem na prvý krát aj tak nevošlo, nuž verím, že Vám pre začiatok postačí moja fotografia.. určite Vám čo-to o mne povie... nuž a potom Vám môžem už len odporučiť - čítajte moje blogy, a snáď sa niečo aj dozviete.. ak len náhodou nezaúčinkuje môj osobný „gate keeper“:-)

PS: Podarilo sa mi tu tiež objaviť pár mojich bývalých spolužiakov, z čoho sa veľmi teším; veď niektorých som už nejaký ten rôčik nevidela – možno sa časom z blogu SME stane akási „zoznamka“ :-) aj keď verím, že zámer tvorcov bol úplne iný.. veľmi pekný.. ďakujem za túto snahu... a šancu tvoriť – tú vám dnes len tak hocikto neposkytne.. 

Martinka Potkányová

Martinka Potkányová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človiečik, ktorý má rád všetko človečie, čo človeka nezačne po čase omŕzať.. smiech, tanec, spev, hudbu.. ľudí... a tiež internet.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu